گل رزsm

شعرهای عاشقانه من و تو

گل رزsm

شعرهای عاشقانه من و تو

گل رزsm

دی ماه بود ....یک نگاه ...فقط یک نگاه
یک لحظه .....یک آن ....یک نفس
اونقدر عمیق بود که رفت!
رفت برای همیشه!
به جای دوری نرفت
به قلبمون رفت
به اعماق قلب من و تو .....
فقط یک نگاه.......

بایگانی
شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۴ ب.ظ

خار و گل


خارم به پایت می روم    گلی که نازم میکنی

من را بکش از پای خود   اینگونه نازم را نکش

من خارتر از اونیم           که پایت رفته ام

من را بکش از پای خود    پایت زخمی میکنم

خارم که تا قلبت تو را      زخمی زخمی میکنم

نازم مکن اینگونه تو        در تو فروتر می روم

با من نجوا میکنی           کای خار نازک نازمن

گل وجود من زتوست      خارش تو تنها برده ای

بگذار تا این خار تو           در گل خود فرو رود

گل .بی خار نمیشود         گل با خار گل میشود

  • گل رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی